Forum www.paintballopalenica.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
17.05 Pleszew ?
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.paintballopalenica.fora.pl Strona Główna -> Gry i Scenariusze

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olej




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opalenica


PostWysłany: Wto 11:53, 12 Maj 2009    Temat postu: 17.05 Pleszew ?

Cegielnia! jedziemy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bronix
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 18:45, 12 Maj 2009    Temat postu:

ja tradycyjnie i jak zawsze jestem ZA.
aczkolwiek postrzelałbym w mniejszym doborowym gronie.
może reszta chłopaków też się zmobilizuje i pojedziemy gdzieś.

czekam na info.


joł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olej




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opalenica


PostWysłany: Wto 21:45, 12 Maj 2009    Temat postu:

Panowie troche lasu, troche na kopankach, troche w porazynie Smile !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gryzli




Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Wto 23:12, 12 Maj 2009    Temat postu:

Ogólnie to jestem za propozycją Bronixa Very Happy ale to trzeba się jak najszybciej ogarnąć żeby nie było na ostatnią chwile jak to zwykle bywa;p i możemy uderzyć do stęszewa albo do mierzyna Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubak




Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opalenica


PostWysłany: Śro 13:37, 13 Maj 2009    Temat postu:

ja bardzo chetnie w chuj tyle ze mam prace i odpadam;/ chyba ze jakims cudem sie wykręce to pojade. ale poki co to wolny jestem narazie na weekend 23-24.05 ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bronix
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 16:22, 13 Maj 2009    Temat postu:

2w takim razie qbak patrz na to:






I Manewry War Games kryptonim: Columbia Plan 24.05.09 Kąkolewo


Przez pięć lat na walkę z kokainą w Kolumbii poszło prawie 5 mld dolarów, a cena tego narkotyku, jakość i dostępność na ulicach miast USA pozostają takie same - napisał niedawno "New York Times".

- Zamiast krytyki przydałoby się podziękowanie. Gdyby Kolumbia nie dokonała tego wielkiego wysiłku, świat utonąłby w kokainie - odparł oburzony minister spraw wewnętrznych i sprawiedliwości Kolumbii Sabas Pretelt de la Vega.

Plan Colombia

Obie strony mają rację. Pięć lat temu rząd Kolumbii uznał, że ma dosyć wizerunku narkotykowego kraju, który od 20 lat zalewa USA i Europę i resztę świata setkami ton kokainy. Mimo rozbicia przepotężnych w latach 80. i 90. karteli z Medellin czy Cali, zabicia lub aresztowania i wydania do USA ich szefów, superbandytów Pablo Escobara i Jose Rodrigueza Gacha czy braci Gilberto i Miguela Rodrigueza Orejueli, w USA i Europie nadal pełno było kolumbijskiej kokainy.

Rząd prezydenta Andresa Pastrany opracował plan walki z uprawami koki i produkcją z jej liści kokainy. Plan "Colombia" przewidywał wydanie ok. 2,5 mld dol. na zwalczanie upraw koki, nielegalnych laboratoriów oraz uzbrojonych po zęby szmuglerów, którzy samolotami i łodziami motorowymi wywozili za granicę warte miliardy dolarów tony czystej kokainy. Celem było zmniejszenie powierzchni upraw koki o połowę w ciągu pięciu lat.

Plan poparły USA, gdzie trafiała większość kokainy, a w mniejszym stopniu UE. W lasy kolumbijskie ruszyły w helikopterach Blackhawk brygady przeszkolonych przez Amerykanów komandosów, rządowe awionetki rozsypywały nad znalezionymi poletkami koki środki roślinobójcze, wojsko przeczesywało dżunglę w poszukiwaniu laboratoriów, a rząd dawał właścicielom poletek koki pieniądze na założenie upraw innych roślin.

Sukcesy przyszły szybko. Statystyki pokazywały setki hektarów zniszczonych upraw, prasę kolumbijską obiegały zdjęcia zlikwidowanych laboratoriów, areszty zapełniły się narkobandytami. Według rządu w Bogocie i amerykańskiej agencji do walki z narkotykami DEA pięć lat temu było w Kolumbii 160 tys. hektarów upraw koki, dzisiaj jest o połowę mniej. Aresztowano i wydano Amerykanom 350 szmuglerów, odebrano im 3,7 tys. domów, 7 tys. aut terenowych, 300 tys. hektarów ziemi oraz zlikwidowano 800 fasadowych firm. Przechwycono 220 ton czystej kokainy i zniszczono 2 tys. laboratoriów.

A mimo to Amerykanie mówią, że skuteczność planu "Colombia" jest wątpliwa. - Sukcesy mierzone ilością przemycanej do USA kokainy rozczarowują - mówi Russell Crandal, były doradca Białego Domu ds. zwalczania narkotyków.

W grze wezmą udział trzy oddziały:

1. Rebelianci, przemytnicy i jednocześnie strażnicy pól kokainowych (powinni być liczniejsi od pozostałych dwóch grup).

2. Oddział Rangers
Zgodnie z zakresem zadań: "Zadaniem pułku Rangersów jest planowanie i przeprowadzenie operacji specjalnych oraz operacji z zakresu działań piechoty lekkiej w każdym środowisku operacyjnym. Podstawową misją specjalną pułku jest bezpośrednie działanie. Operacje z zakresu bezpośredniego działania przeprowadzone przez rangersów mogą polegać na wspieraniu lub być wspierane przez inne siły siły operacji specjalnych. Rangersi mogą również działać jako specjalna piechota lekka, kiedy konwokacyjna piechota lekka lub siły powietrzno-desantowe nie są odpowiednie do wypełnienia konkretnej misji. W rzeczywistości dzisiejsze wykonują w zasadzie te same misje, które ich poprzednicy wykonywali 300 lat wcześniej".

3. Oddział Grupa F „Zorro”
Na północ od miasta Meksyk ma swoją bazę meksykańska jednostka antyterrorystyczna Grupa F znana pod nazwą „ Zorro”. Jest to jednostka policyjna, ale wzoruje sie na jednostkach wojskowych i jest wyposażona jak wojsko. Będąca ekspertami w takich dziedzinach jak posługiwanie się bronią, walka na bliską odległość, ratowanie zakładników, usuwanie ładunków wybuchowych, łączność. Do typowych misji należą ratowanie zakładników, usuwanie bomb, działania antyterrorystyczne przeciwko handlarzom narkotyków.

Prowadzenie : Adventure Team & STW Paintball Team
[link widoczny dla zalogowanych]
Rejestracja: od 6.00 do 9.30 przygotowanie baz i umocnień
Rozpoczęcie gry: 10.00
Zakończenie gry: 17.30
Punkty honoru: 2
Wpisowe: 35 zł / w tym
- HP - Free!! - agregat + sprężarka
- punkt medyczny: Pa_Ra-Med
- kawa, herbata
- animacja gry i przygotowanie

dodatkowo :
- koszulki War Games - 30 zł
- jedzenie:catering na miejscu zapewnia firma ceny im tylko znane ale podamy wcześniej
- wypożyczalnia: 45 zł za komplet /maska,marker,mundur, pełna butla Hp/
- kulki: na miejscu Fanatix / cena specjalna na War Games

Gramy scenariusze :
1. Pola uprawne
2. Niewygodna przesyłka
3. Pole minowe
4. Jeniec
5. Zrzut tajemniczego ładunku
Scenariusze realizowane są w trakcie całych manewrów w podanych godzinach na rozkazach dla dowódców.


medycy proszę o zakupienie sobie w sklepie Camuflage opasek dla profesji medyk. Dla siebie 2 i do leczenia 2 białe opaski zakładane na ramię w taki sposób aby było to widoczne.


Do saperów
Zakaz używania w lesie środków pirotechnicznych

Ważne!!!!
Rejestrację kończymy przy 200 osobach

Jest możliwość przyjechania w sobotę i rozbicia namiotu oraz okopania i przygotowania swojej bazy Mrugnięcie

Zasady specjalne na Manewrach:

1. Należy wykonywać polecenia dowódcy i prowadzącego (prowadzących).
2. Życia odnawialne w swoich HQ, będą lotni medycy ( organizatora u których będzie się można leczyć ) .
3. W grze występują oznakowani medycy lotni którzy będą leczyć.
4. Medyk ma 10 minut na dotarcie do rannego, przebywając minutę przy rannym i zakładając mu opatrunek na rękę.
5. Jeśli w ciągu 10 minut medyk nie dotrze do rannego, ranny udaje się do swojego HQ tam się odznacza, wyciera i wraca do gry.
6. Ranny wzięty do niewoli przyjmuje status jeńca.
7. Jedna grupa może przetrzymywać jednocześnie tylko 1-2 jeńców.
8. Każdy jeniec może być przetrzymywany tylko 5 minut, musi podać nick kierunek z którego przyszedł inne informacje według uznania, po upływie 5 minut wraca do swojego HQ lub lotnego medyka który przywraca go do gry.
9. Medyk też może być jeńcem. Wtedy pod groźbą musi leczyć rannych przeciwnika. Z wyjątkiem lotnych Medyków organizatora.
10. Jeńcy są zobowiązani wykonywać polecenia i odpowiadać prawdziwie na pytania.
11. Jeńcy nie mogą uciekać.
12. Niedopuszczalne jest używanie przemocy fizycznej względem jeńców.
13. Idący do HQ po trafieniu też może zostać jeńcem.
14. Ranni i jeńcy nie mogą otwierać ognia.
15. W grze występują saperzy, medycy,snajperzy.
16. Tylko saper może posiadać i stosować materiały wybuchowe./ umowne w grze /
17. Gdy saper zostanie trafiony, po zabraniu mu ładunków wybuchowych inna osoba z grupy musi przekazać w swojej grupie saperowi lub dostarczyć do HQ.
18. Wymagane jest posiadanie zegarka.
19. Wymagana jest punktualność.
20. Prowadzący ma prawo usunąć z gry za ewidentne niestosowanie się do powyższych zasad, a także za niestosowanie zasad fair play.

Grupa1
Reprezentuje siły rebeliantów. Walczy z obecną dyktaturą różnymi sposobami. Pieniądze zdobywa między innymi dzięki haraczom, okupom i handlowi narkotykami. Posiada na terenie Lasu kilka pól koki, w których prowadzona jest uprawa koki.
Grupa1 wyrusza z HQ upraw koki. Posiada zakładnika: jednego z szefów korporacji handlowej - cudzoziemca. Chce za niego okup, ale ostatnio rozmowy negocjacyjne zostały zerwane. Nie zamierza zabić zakładnika bez potrzeby, ale będzie starała się nie dopuścić do jego odbicia. Grupa ta ma za zadanie zbudować pola koki, pozbierać sadzonki i pilnować pól do momentu zbiorów.
Kolejnym zadaniem tej grupy jest odnaleźć ładunek owadów które zjadają kokę - F „ Zorro” zamierzają ich użyć aby sabotować uprawy pól kokainowych. Ładunek jest bezużyteczny bez
owadów płci męskiej oraz feromonów które pobudzą owady do pochłaniania liści koki.
Tak więc ich zadania wyglądają następująco:
założyć obóz;
nie dopuścić do odbicia zakładnika (nie może on opuszczać obozu - terenu ogrodzonego taśmą);
zdobyć ładunek owadów jedzących kokę samców ;
znaleźć ładunek owadów żeńskich i przenieść do bunkra zaznaczonego na mapie;
niszczyć pojemnik z feromonami
Zadanie dodatkowe:
postarać się nie dopuścić do likwidacji przetwórni narkotykowej

Grupa2
Reprezentuje regularne siły wojskowe F ”Zorro”.
Wyrusza spoza strefy niczyjej na znak prowadzącego. Posiada radiostację, owady Alfa i mapę z zaznaczonymi polami koki. Radiostację zawsze członkowie Grupy2 muszą mieć przy sobie (nie mogą jej ukryć . Pojemnik z owadami Alfa tak samo jak radiostację, ktoś z grupy musi mieć przy sobie. Rząd USA nie na rękę jest ani bogacenie się rebeliantów, ani działania wielkiej korporacji handlowej - zamierza więc pozbyć się pól koki i szefa korporacji (tak, by wyglądało to na robotę rebeliantów), przed zabiciem zakładnika przebywającego w obozie grupa F „Zorro” musi zdobyć mapę kolejnych pól koki na ternie Columbi (zakładnik posiada kopertę - może być odebrana tylko żywemu).
Podstawowym zadaniem grupy jest jednak odnalezienie miejsca składowania ładunku
owadów Gama . Połączyć owady Alfa i Gama i rozpylić na polach koki. Łączymy owady za pomocą Feromonów.
Zadania Grupy 2 są następujące:
rozpylić owady na polach koki (dwa ładunki na każde pole);
wyciągnąć informacje od szefa korporacji handlowej i następnie zabić zakładnika;
przejąć gotowy transport kokainy która czeka na wywóz z kraju i dostarczyć do swojej bazy.


Grupa3 Rangers
Posiada zdjęcie satelitarne z zaznaczonym miejscem znajdowania się magazynu z kokainą, ale zdobycie go nie jest celem tej grupy. Rangers mają odbić szefa korporacji, zrobić to jak najszybciej i jak najsprawniej. Śmigłowiec będzie w strefie zrzutu dokładnie o 13:00. Odbitemu zakładnikowi można wręczyć broń krótką.
Rangersom ktoś jednak w tajemnicy zapłacił extra, prawdopodobnie byli to agenci wywiadu wojskowego US. W zamian chcą by Rangars zdobyła radiostację należącą do oddziałów F „Zorro” - dzięki niej wywiad będzie mógł sprawniej kontrolować sytuację w ogarniętym wojną kraju.
Nieoficjalne wieści mówią, że oddziały F ”Zorro” mogą chcieć wysadzić magazyn w którym przechowywane są materiały łatwo i inne nie wiadomego pochodzenia grożąc skażeniem terenu .


więcej niebawem .....



ja już się zapisałem... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mdf




Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 16:33, 13 Maj 2009    Temat postu:

bronix zapisz mnie tez ja jade na bank!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kubak




Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opalenica


PostWysłany: Sob 12:35, 16 Maj 2009    Temat postu:

super! ale boję się ze jeszcze za słaby jestem na taką rzeźnię;p jak ogarne sobie butle hp to sie może zapisze;p bo domyslam sie ze co2 albo w ogole nie ma albo platne ;p

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kubak dnia Sob 13:01, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bronix
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Nie 21:42, 17 Maj 2009    Temat postu:

jak masz co2 to wymieniaja ci na hp na czas gry z tego co pamietam to chyba bezplatnie. a jesli chodzi o poziom to nie ma sie czego obawiac . tam nie ma samych zawodowcow por Smile joł

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bronix dnia Nie 21:43, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin